Pharmamarketeer
EDAY: AI in een nieuw marketing tijdperk

EDAY: AI in een nieuw marketing tijdperk

EDAY: AI in een nieuw marketing tijdperk

In de huidige wereld waar kunstmatige intelligentie pijlsnel de spil van de technologie wordt, staat de marketingwereld aan de vooravond van een nooit eerder geziene omwenteling. In een prikkelende presentatie op EDAY (5 oktober) zal Tim van der Wiel van Spooky de enorme impact van AI op de marketingbranche verkennen.

Hij belicht de toekomstige gevolgen van door AI aangedreven zoektechnologie, de transformatie van gepersonaliseerde marketing via aanbevelingsalgoritmen, en de fascinerende mogelijkheden van generatieve AI voor het creëren van content.

Tim van der Wiel richtte zeven jaar geleden, samen met Liam Tjoa, GoSpooky op. Inmiddels leidt hij een snelgroeiend internationaal team in Amsterdam en New York dat onder meer werkt voor bedrijven als Coca-Cola, JBL en Amazon.

Forbes plaatste Van der Wiel op de fameuze lijst 30 under 30 Europe.

Emerce EDAY wordt dit jaar gehouden op donderdag 5 oktober in Amsterdam. Het volledige programma vind je hier. Kaarten zijn hier te bestellen.

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)