Emoji’s geven vorm aan de manier waarop we wereldwijd met elkaar communiceren, boodschappen interpreteren en emoties delen. Als mensen, maar ook als merken. Wat kunnen emoji’s voor merken betekenen? Hoe gebruiken we ze in zakelijke communicatie en marketing? En kun je vandaag de dag zonder gêne je baas een lachende poo sturen als bedankje, of is dat toch nog niet helemaal ok? Een overzicht van de stand van zaken, de do’s én de dont’s.
Ook interessant voor je
Is jouw marketingbureau nog de juiste partner? Gebruik de checklist
Is jouw marketingbureau nog de juiste partner? Gebruik de checklist Werk jij samen met een top marketingbureau? Gebruik de checklist om jullie samenwerking te reviewen. Je marketingbureau is een verlengstuk van je team...
10 x gelezen
State of Marketing Report 2025: Waarom AI, data en authenticiteit cruciaal zijn!
State of Marketing Report 2025: Waarom AI, data en authenticiteit cruciaal zijn! De veranderingen in marketing volgen elkaar sneller op dan ooit tevoren. Marketeers bouwen flexibele teams om voorop te blijven, van het...
1 x gelezen
Hoe Marketing Positioneren als Business Driver (en Niet als Interne Dienstverlener)
Hoe Marketing Positioneren als Business Driver (en Niet als Interne Dienstverlener) Een veelgemaakte fout die marketingstrategieën steeds opnieuw ondermijnt, is het opzetten van marketingteams als interne bureaus die...
3 x gelezen