Emoji’s geven vorm aan de manier waarop we wereldwijd met elkaar communiceren, boodschappen interpreteren en emoties delen. Als mensen, maar ook als merken. Wat kunnen emoji’s voor merken betekenen? Hoe gebruiken we ze in zakelijke communicatie en marketing? En kun je vandaag de dag zonder gêne je baas een lachende poo sturen als bedankje, of is dat toch nog niet helemaal ok? Een overzicht van de stand van zaken, de do’s én de dont’s.
Ook interessant voor je
Health literacy and the rise of the TikTok patient influencer
Health literacy and the rise of the TikTok patient influencer Patient influencer Ellen Rudolph discusses the need for popular social media creators to work to improve health literacy among fans and followers. From mouth...
0 x gelezen
De 6 grootste socialmedia-trends voor 2024
De 6 grootste socialmedia-trends voor 2024 Short form video’s, social commerce en de rol van content creators… Het zijn drie van de zes socialmedia-trends die aan bod komen in 2024. Maar ook de belangrijke rol voor AI...
1 x gelezen
How to Send Better Email: 7 Ways To Level Up Your Email Skills Today
How to Send Better Email: 7 Ways To Level Up Your Email Skills Today What’s in this post: The best tools for email What to say instead of “Let me know if you have any questions” and “Please let me know” An email...
2 x gelezen