Emoji’s geven vorm aan de manier waarop we wereldwijd met elkaar communiceren, boodschappen interpreteren en emoties delen. Als mensen, maar ook als merken. Wat kunnen emoji’s voor merken betekenen? Hoe gebruiken we ze in zakelijke communicatie en marketing? En kun je vandaag de dag zonder gêne je baas een lachende poo sturen als bedankje, of is dat toch nog niet helemaal ok? Een overzicht van de stand van zaken, de do’s én de dont’s.
Ook interessant voor je
Objective Platfom is derde partner Nationale Marketing Benchmark
Objective Platfom is derde partner Nationale Marketing Benchmark Objective Platform gaat als derde partner deelnemen aan de Nationale Marketing Benchmark, naast initiatiefnemer Mark Stronger en bestaande partner SRM...
0 x gelezen
How much content is too much? Agencies are starting to ask that question
How much content is too much? Agencies are beginning to rethink their approach to creating content for clients, thanks to the growing volume of content and more intense competition for eyeballs these days. From using...
0 x gelezen
PBM trade group ad campaign: Reject Big Pharma’s agenda
PBM trade group ad campaign The Pharmaceutical Care Management Association (PCMA) is back with another seven-figure ad campaign challenging Big Pharma. PCMA released two 30-second ads Tuesday, with the campaign...
0 x gelezen