MarketingTribune in gesprek met Rindor Golverdingen, co-founder en creative director van het designgedreven Haagse digital agency Vruchtvlees, over de gevolgen van de coronacrisis voor zijn bureau: ‘Intern staat het welzijn van het team voorop.’
Ook interessant voor je
Zoekwoorden werken niet voor AI-SEO
Zoekwoorden werken niet voor AI-SEO De zoekmachine-industrie verandert razendsnel door de opkomst van AI-platforms die zoekopdrachten en informatiestromen ingrijpend hebben veranderd. Consumenten voeren steeds vaker...
10 x gelezen
AI bots jouw website laten vinden: Wat is llms.txt?
AI bots jouw website laten vinden: Wat is llms.txt? Een voorgestelde standaard moet large language models (LLM’s) zoals ChatGPT, Gemini en Claude richting relevante webinhoud sturen, en zo online winkels zichtbaarder...
5 x gelezen
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews Een AI-overview, met eronder – buiten beeld – gesponsorde en organische links Europese uitgevers vinden dat ze benadeeld te...
9 x gelezen