In de 7 jaar dat ik nu bezig ben met blockchain-technologie, ben ik nog nooit zo bullish geweest. Waar cryptofanaten hun reis naar de spreekwoordelijke maan als sneeuw voor de zon hebben zien verdwijnen, heeft de onderliggende blockchain-technologie juist net een maanlanding gehad. Als we kijken naar cijfers en niet naar clickbait nieuwartikelen, dan gaat […]
Ook interessant voor je
3D-advertenties brengen bannercampagnes weer tot leven
3D-advertenties brengen bannercampagnes weer tot leven Advertentienetwerk Revolution Ad introduceert een nieuw interactief 3D-advertentieformaat in Europa. De technologie stelt consumenten in staat om advertenties te...
7 x gelezen
Web3 en merkstrategie: zo verandert gedecentraliseerde technologie de spelregels voor merken
Web3 en merkstrategie: zo verandert gedecentraliseerde technologie de spelregels voor merken De opkomst van Web3 – het volgende internet-tijdperk waarin decentralisatie, blockchain en digitale eigendomsrechten centraal...
6 x gelezen
Adobe: AI transformeert consumentengedrag in Europa
AI transformeert consumentengedrag in Europa In slechts zes maanden tijd is het aantal bezoeken aan retail- en reiswebsites via AI-assistenten met 50 procent gestegen in het Verenigd Koninkrijk. Financiële websites...
12 x gelezen