Een flinke drop in posities is de nachtmerrie van iedere SEO-specialist. Helemaal omdat de oorzaak er vaak niet bij wordt vermeld door Google. Grote drops in Google-posities komen vaak na een algoritme-update. In sommige gevallen kondigt Google aan wat de update inhoudt, maar veel blijft het gissen en een grijs gebied. Met het uitvoeren van […]
Ook interessant voor je
7 praktische tips voor branded content voor B2B
Het is binnen branded content voor B2B ontzettend belangrijk om focus aan te brengen en te durven kiezen. En om daarover met je klant in gesprek te gaan. Vraag klanten hoe ze je hebben gezien of gevonden. Vraag naar wat...
4 x gelezen
[column] Is personal marketing een mythe?
Peter Weinberg en Jon Lombardo – R&D directors van de LinkedIn think tank B2B Institute – claimen dat persoonsgerichte marketing niet alleen onhaalbaar is vanwege slechte datakwaliteit, maar sowieso...
8 x gelezen
Met deze 9 Google Spreadsheet-hacks kun je veel tijd besparen
Gebruik jij regelmatig Google Spreadsheets, bijvoorbeeld voor je content-, socialmedia- of projectplanning? Alhoewel deze gratis tool vol met handige features zit, zoek je je soms een ongeluk. Dan moet je maar net...
2 x gelezen