Een flinke drop in posities is de nachtmerrie van iedere SEO-specialist. Helemaal omdat de oorzaak er vaak niet bij wordt vermeld door Google. Grote drops in Google-posities komen vaak na een algoritme-update. In sommige gevallen kondigt Google aan wat de update inhoudt, maar veel blijft het gissen en een grijs gebied. Met het uitvoeren van […]
Ook interessant voor je
Objective Platfom is derde partner Nationale Marketing Benchmark
Objective Platfom is derde partner Nationale Marketing Benchmark Objective Platform gaat als derde partner deelnemen aan de Nationale Marketing Benchmark, naast initiatiefnemer Mark Stronger en bestaande partner SRM...
0 x gelezen
How much content is too much? Agencies are starting to ask that question
How much content is too much? Agencies are beginning to rethink their approach to creating content for clients, thanks to the growing volume of content and more intense competition for eyeballs these days. From using...
0 x gelezen
PBM trade group ad campaign: Reject Big Pharma’s agenda
PBM trade group ad campaign The Pharmaceutical Care Management Association (PCMA) is back with another seven-figure ad campaign challenging Big Pharma. PCMA released two 30-second ads Tuesday, with the campaign...
0 x gelezen