Peter Weinberg en Jon Lombardo – R&D directors van de LinkedIn think tank B2B Institute – claimen dat persoonsgerichte marketing niet alleen onhaalbaar is vanwege slechte datakwaliteit, maar sowieso ineffectief is.
Ook interessant voor je
E-mailhandtekening: het meest vergeten instrument in B2B-marketing
E-mailhandtekening: het meest vergeten instrument in B2B-marketing Iedere dag sturen jouw collega’s tientallen, zo niet honderden e-mails naar klanten, prospects en partners. En vrijwel elke e-mail eindigt op dezelfde...
27 x gelezen
Geert Janssen – merkverantwoordelijke Maes notarissen: ‘Marketing zorgt voor onderscheid’
Marketing zorgt voor onderscheid In onze serie [marketeer] vandaag Geert Janssen MRE MBA, wiens ‘Maes’ als een der eerste notariskantoren in Nederland stevig inzette op marketing en daar nu de vruchten van...
4 x gelezen
Human marketing: zo communiceer je vanuit wie je bent & voor wie je er bent [4 stappen]
Human marketing: durf te doen en te kiezen Werken met vraaggerichte marketing, persona’s en AI: het lijken slimme trucjes uit de marketingmiddelenbox die al snel de eerste resultaten opleveren. Maar… echte, duurzame...
11 x gelezen