Het is binnen branded content voor B2B ontzettend belangrijk om focus aan te brengen en te durven kiezen. En om daarover met je klant in gesprek te gaan. Vraag klanten hoe ze je hebben gezien of gevonden. Vraag naar wat het vertrouwen gaf om klant te worden of zaken te doen. Als daar vijf keer hetzelfde uit komt, dan wil je daar misschien extra in investeren. Of het levert een antwoord op dat je niet verwacht, waarna je extra kritisch naar je huidige kanalen en funnels kunt kijken. In dit artikel geeft Thijs van der Zande, B2B Strateeg bij DPG Media, 7 tips voor branded content gericht op B2B.
Ook interessant voor je
Hoe AI te Gebruiken Voor een Effectievere Social Media Strategie, Volgens Ross Simmonds
Hoe AI te Gebruiken Voor een Effectievere Social Media Strategie, Volgens Ross Simmonds Het is het tijdperk van AI, en onze taak als marketeers is om bij te blijven. Mijn team bij Foundation Marketing heeft onlangs een...
8 x gelezen
[column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden (win dit boek!)
Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden Als marketeer ben je voortdurend bezig met veranderingen. De wereld van marketing evolueert razendsnel en het is jouw taak om altijd up-to-date te blijven. Hoe kun je actueel...
5 x gelezen
‘Je intuïtie kan bedriegen’
Je intuïtie kan bedriegen Hoe meet je de voortgang van de online marketingactiviteiten? En hoe geef je het management in één oogopslag inzicht in online resultaten? Deze vragen en meer worden behandeld in de nieuwe NIMA...
8 x gelezen