Herken je dat? We denken als marketeers onze doelgroep goed te begrijpen, maar toch worden we soms verrast door de producten die ze kopen of bepaalde advertenties die het ineens heel goed doen of juist slecht. We hadden vooraf iets anders verwacht. In dit artikel leg ik je uit hoe je met evidence based marketing […]
Ook interessant voor je
FDA’s bijgewerkte RWE-richtlijnen stellen pharma marketers in staat om meer claims te maken
FDA’s bijgewerkte RWE-richtlijnen stellen pharma marketers in staat om meer claims te maken Bestaande regelgeving stelt dat alleen “op-label” claims mogen worden gebruikt door fabrikanten in...
0 x gelezen
De opkomst van Search Generative Experience: wordt SEO verleden tijd?
De opkomst van Search Generative Experience: wordt SEO verleden tijd? Een nieuwe manier van zoeken Als reactie op ChatGPT kondigde Google in mei 2023 de Search Generative Experience van Gemini aan. Een nieuwe manier van...
0 x gelezen
AI Kan Content Marketing Doden
AI Kan Content Marketing Doden Content marketing vormt de basis voor veel bedrijven, vooral voor diegenen die streven naar voortdurende klantrelaties. Het produceren van content is echter veranderd sinds OpenAI ChatGPT...
4 x gelezen