Herken je dat? We denken als marketeers onze doelgroep goed te begrijpen, maar toch worden we soms verrast door de producten die ze kopen of bepaalde advertenties die het ineens heel goed doen of juist slecht. We hadden vooraf iets anders verwacht. In dit artikel leg ik je uit hoe je met evidence based marketing […]
Ook interessant voor je
Onderzoek: inclusieve reclame loont
Onderzoek: inclusieve reclame loont Kantars Brand Inclusion Index laat zien dat progressieve reclame de verkoop aantoonbaar stimuleert en dat inclusiemarketing juist bredere marketing is. Een wereldwijd onderzoek door...
2 x gelezen
[onderzoek] Inzetten AI bespaart marketeers tijd
[onderzoek] Inzetten AI bespaart marketeers tijd AI is de nieuwe standaard aan het worden op de werkvloer, ook in de marketingwereld. Drie kwart (72%) van de communicatie- en marketingprofessionals in Nederland gebruikt...
5 x gelezen
Content Mapping voor Klantreizen
Content Mapping voor Klantreizen Content mapping is een marketingtechniek die boodschappen afstemt op betekenisvolle stadia in de online koopreis van een shopper. De techniek vereist inzicht in de motivaties van...
12 x gelezen