As a pioneer when it comes to collaborating with digital health start-ups, Bayer is now taking the next step. Instead of one-off startup programs, it is now focusing on collaborating in specific digital health focus areas, e.g. digital therapeutics, AI for drug discovery, and patient engagement platforms to name a few. To do this, Bayer is combining the G4A programs and concentrating on longer-term collaborations and investments.
Ook interessant voor je
De baas van het Duitse Bayer draagt de leiding over aan de werkvloer – als dat maar goed gaat
De baas van het Duitse Bayer draagt de leiding over aan de werkvloer – als dat maar goed gaat Farmagigant Bayer moet innovatiever, creatiever en sneller worden. Dat kan volgens ceo Bill Anderson door radicaal te breken...
41 x gelezen
Vijf dingen die pharma marketers moeten weten voor maandagochtend
Vijf dingen die pharma marketers moeten weten Farmaceutische bedrijven lanceerden nieuwe Amerikaanse medicijnen tegen prijzen die 35% hoger waren dan in 2022, wat deels weerspiegelt de omhelzing van de industrie van...
20 x gelezen
Five things for pharma marketers to know for Friday morning
Five things for pharma marketers to know for Friday Defense Secretary Lloyd Austin apologized after failing to notify the chain of command when he was secretly admitted to a hospital in December. The bipartisan federal...
23 x gelezen