Sinds de pandemie heeft contentmarketing de wind mee, blijkt uit het B2B-onderzoeksrapport van het Amerikaanse Content Marketing Institute (CMI)*. Er is meer budget, meer werk én meer empathische content voor klant. Wat kunnen deze ontwikkelingen betekenen voor jouw B2B-contentmarketing? En hoe pas je je marketingstrategie er effectief op aan? In dit artikel 5 trends en […]
Ook interessant voor je
Welke contentmarketing formats werken echt?
Welke contentmarketing formats werken echt? De wereld van content verandert razendsnel. Wat vandaag scoort, kan morgen alweer oud nieuws zijn. Daarom is het kiezen van het juiste format belangrijker dan ooit. Niet...
3 x gelezen
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders We bewegen ons meer en meer richting een toekomst waarin marketinginvesteringen en hun rendement steeds meer afhankelijk zijn van...
12 x gelezen
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing Tijdens de jaarlijkse Inbound-conferentie van het bedrijf geeft HubSpot-CEO Yamini Rangan een scherpe analyse van de uitdagingen én kansen die AI voor marketeers met...
11 x gelezen