Binnen de data-driven marketingsector worden modellen steeds geavanceerder. Dat blijkt uit de DDMA AI Maturity Test 2022. Van de organisaties die AI inzetten geeft maar liefst 92% van de participanten aan meer gebruik te maken van geavanceerde machine-learning-technieken.
Ook interessant voor je
3 keuzes die het succes op social media nu bepalen
3 keuzes die het succes op social media nu bepalen, volgens TikTok en experts Social media draaien niet om zenden, maar om vertrouwen, community en ‘tolkende’ creators. Inzichten van TikTok, Crocodile Agency...
11 x gelezen
B2B-contentkalenders zijn te voorspelbaar, dit werkt wél
B2B-contentkalenders zijn te voorspelbaar, dit werkt wél De verleiding van het vinkje, ik snap het. Een contentkalender voelt als controle. Als rust. Je weet wat er komt. Je team weet wat er komt. En je manager hoeft...
10 x gelezen
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik Je spreadsheet zegt “meer leads”, je dashboard zegt “bied hoger”, en je hart zegt “dit gaat ons niet redden”. CPC’s kruipen omhoog, conversies schommelen en je...
11 x gelezen