Hoe maak je adverteren op social media minder complex en tijdrovend, en verbeter je tegelijkertijd de thought leadership en resultaten van je merk of bureau? Een vraag die opvallend veel marketeers bezighoudt. Niet alleen omdat succes boeken lastiger is dan ooit, maar ook omdat de toekomst van social media zo onzeker is. Wat te doen? In ieder geval niet harder, maar vooral slimmer werken!
Ook interessant voor je
Onderbenutte SEO-rapporten in Search Console
Onderbenutte SEO-rapporten in Search Console Google Search Console (GSC) is een van de meest waardevolle gratis tools voor zoekmachineoptimalisatie (SEO). De populaire sectie “Prestaties” in GSC toont onder...
1 x gelezen
AI-Assisted Search Zal Het Pay-To-Play Spel Voor Contentmarketeers Veranderen
AI-Assisted Search Zal Het Pay-To-Play Spel Voor Contentmarketeers Veranderen Ben je klaar voor betaalde advertenties via AI-ondersteunde zoekopdrachten? Pfoe … veel modewoorden in die ene vraag. Dat is het concept dat...
2 x gelezen
8 Manieren Om Te Zorgen Dat Jouw Content Toegankelijk Is
8 Manieren Om Te Zorgen Dat Jouw Content Toegankelijk Is Je content is pas volledig wanneer het voor iedereen toegankelijk is. Google introduceert regelmatig nieuwe toegankelijkheidsfuncties en updates om de...
2 x gelezen