Emoji’s geven vorm aan de manier waarop we wereldwijd met elkaar communiceren, boodschappen interpreteren en emoties delen. Als mensen, maar ook als merken. Wat kunnen emoji’s voor merken betekenen? Hoe gebruiken we ze in zakelijke communicatie en marketing? En kun je vandaag de dag zonder gêne je baas een lachende poo sturen als bedankje, of is dat toch nog niet helemaal ok? Een overzicht van de stand van zaken, de do’s én de dont’s.
Ook interessant voor je
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt Elke redacteur weet hoe het voelt om gefrustreerd voor de computer te zitten en innerlijk te schreeuwen: “Het zou makkelijker zijn geweest...
1 x gelezen
Zo beïnvloeden SGE & AI de toekomst van SEO [Brighton SEO insights]
Zo beïnvloeden SGE & AI de toekomst van SEO Het is onze taak om de impact van de risico’s zo laag mogelijk te houden, ook met de komst van AI. SGE is de eerste grote update in de SERP. Maar gaat er veel veranderen...
2 x gelezen
10 Vooraanstaande Auteurs van Boeken voor E-commerce en Marketing
10 Vooraanstaande Auteurs van Boeken voor E-commerce en Marketing Onze keuze van deskundige auteurs met een breed publiek en praktische tactieken. Een zoekopdracht op Amazon naar e-commerce boeken levert een allegaartje...
4 x gelezen