While women make up 46 percent of the advertising industry, they account for just 11 percent of creative directors. However, at the same time women influence the majority of spending and social media sharing.
Ook interessant voor je
Account Based Marketing – ‘Vissen met een speer’
Account Based Marketing Dat klinkt alleen wat hallucinant: micromarketing op macroklanten. Wing Cheung geldt binnen de NIMA B2B Marketing Community als dé pleitbezorger van ABM en op 5 juni vindt de eerste Account Based...
0 x gelezen
Erwin Oskam van WADM: ‘Brandmarketing is het aanvliegwiel van performancemarketing’
Brandmarketing is het aanvliegwiel van performancemarketing Erwin Oskam is Strategy Director bij B2B Branding Agency WADM en een van de sprekers tijdens Nima Marketing Day. Een korte kennismaking: ‘Bijna een kwart van...
0 x gelezen
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data Het wetsvoorstel wil zo een einde maken aan irritante, ongevraagde telefoontjes van bedrijven die data uit het Handelsregister krijgen. Als het aan het...
2 x gelezen