Artificial intelligence (AI), the term coined by computer and cognitive scientist John McCarthy in 1955, is the combination of science and engineering to mimic human intelligence including learning, reasoning. The use of AI in the drug development process has proven to be one of the most significant technological achievements of the 21st century. Given the ability of AI to generate accurate data collection and efficient data management, it is poised to play a major role in pharmaceutical research.
Ook interessant voor je
Vijf dingen die pharma marketeers moeten weten voor vrijdagochtend
Vijf dingen die pharma marketeers moeten weten AbbVie zei dat een direct vergelijkende studie aantoonde dat zijn medicijn Rinvoq effectiever was in de behandeling van bepaalde symptomen van matige tot ernstige atopische...
0 x gelezen
Het kabinet stelt tot €108 miljoen beschikbaar voor meer technologie in zorg- en welzijn
Het kabinet stelt tot €108 miljoen beschikbaar voor meer technologie in zorg- en welzijn Het kabinet trekt de komende jaren € 108 miljoen uit voor de transformatie van processen in de zorg- en welzijnssector naar...
3 AI-lessen voor de marketeer van de toekomst
3 AI-lessen voor de marketeer van de toekomst Wat we vandaag kunnen bereiken met kunstmatige intelligentie (AI) is meer dan we gisteren konden bedenken. Veel marketeers zullen zich hierin herkennen. Er zijn zo veel...
18 x gelezen