Voor elk merk of product is er één moment dat beslissend is voor het wel of niet kopen van het product of de dienst. Uit de vele gesprekken die DVJ Insights jaarlijks voert met CMO’s en marketingdirecteuren wordt duidelijk hoe belangrijk dit moment is en hoeveel effort nodig is om effectief te zijn tijdens dit belangrijke moment.
Ook interessant voor je
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik Je spreadsheet zegt “meer leads”, je dashboard zegt “bied hoger”, en je hart zegt “dit gaat ons niet redden”. CPC’s kruipen omhoog, conversies schommelen en je...
8 x gelezen
How I Created My LinkedIn Content Buckets and What I Use Them For
How I Created My LinkedIn Content Buckets and What I Use Them For I’ve been freelancing for two and a half years. And that’s exactly how long it took me to make LinkedIn work for me as a tool to grow my network and get...
7 x gelezen
Besteed je tijd wijs: 80% aan contentverspreiding en 20% aan creatie
Besteed je tijd wijs: 80% aan contentverspreiding en 20% aan creatie De blogs over de vindbaarheid in AI-tools vliegen je de laatste tijd om de oren. Helemaal terecht overigens, want het is een hot topic op dit moment...
12 x gelezen