Het is binnen branded content voor B2B ontzettend belangrijk om focus aan te brengen en te durven kiezen. En om daarover met je klant in gesprek te gaan. Vraag klanten hoe ze je hebben gezien of gevonden. Vraag naar wat het vertrouwen gaf om klant te worden of zaken te doen. Als daar vijf keer hetzelfde uit komt, dan wil je daar misschien extra in investeren. Of het levert een antwoord op dat je niet verwacht, waarna je extra kritisch naar je huidige kanalen en funnels kunt kijken. In dit artikel geeft Thijs van der Zande, B2B Strateeg bij DPG Media, 7 tips voor branded content gericht op B2B.
Ook interessant voor je
AI Crawler Optimalisatie Tips
Voor farmaceutische marketeers betekent dit: content die niet alleen SEO-proof is, maar ook AI-proof. In een tijd waarin steeds meer professionals en HCP’s via AI-tools informatie raadplegen, is dit een directe factor...
12 x gelezen
Wat farmaceutische marketeers leren van KPMG’s onderzoek Making Marketing Matter
Het KPMG-onderzoek laat zien dat marketing niet langer alleen gaat om bereik, maar vooral om vertrouwen, data-inzichten en samenwerking. Voor farmaceutische marketeers is dit hét moment om de rol van marketing...
30 x gelezen
Zo maak je klanten & medewerkers mede-eigenaren van je merk: start met co-creatie
Zo maak je klanten & medewerkers mede-eigenaren van je merk: start met co-creatie Marketing is al lang geen eenrichtingsverkeer meer. Het draait in plaats van zenden nu om verbinding, betekenis en co-creatie...
12 x gelezen