Podcast
Is de podcast here to stay en moet elk merk er aan geloven of kun je als marketeer deze hype aan je voorbij laten gaan? Wij legden deze prikkelende – bleek uit het overweldigende aantal reacties – aan ons Marketeers op Stelling-panel voor.
Is de podcast here to stay en moet elk merk er aan geloven of kun je als marketeer deze hype aan je voorbij laten gaan? Wij legden deze prikkelende – bleek uit het overweldigende aantal reacties – aan ons Marketeers op Stelling-panel voor.
Account Based Marketing Dat klinkt alleen wat hallucinant: micromarketing op macroklanten. Wing Cheung geldt binnen de NIMA B2B Marketing Community als dé pleitbezorger van ABM en op 5 juni vindt de eerste Account Based...
Brandmarketing is het aanvliegwiel van performancemarketing Erwin Oskam is Strategy Director bij B2B Branding Agency WADM en een van de sprekers tijdens Nima Marketing Day. Een korte kennismaking: ‘Bijna een kwart van...
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data Het wetsvoorstel wil zo een einde maken aan irritante, ongevraagde telefoontjes van bedrijven die data uit het Handelsregister krijgen. Als het aan het...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer