Artificial intelligence:
Artificial intelligence (AI) is being tested in clinics around the world, but is it a realistic ambition to apply sophisticated algorithms to cancer care?
Artificial intelligence (AI) is being tested in clinics around the world, but is it a realistic ambition to apply sophisticated algorithms to cancer care?
3D-advertenties brengen bannercampagnes weer tot leven Advertentienetwerk Revolution Ad introduceert een nieuw interactief 3D-advertentieformaat in Europa. De technologie stelt consumenten in staat om advertenties te...
Web3 en merkstrategie: zo verandert gedecentraliseerde technologie de spelregels voor merken De opkomst van Web3 – het volgende internet-tijdperk waarin decentralisatie, blockchain en digitale eigendomsrechten centraal...
AI transformeert consumentengedrag in Europa In slechts zes maanden tijd is het aantal bezoeken aan retail- en reiswebsites via AI-assistenten met 50 procent gestegen in het Verenigd Koninkrijk. Financiële websites...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer