Marketeers zetten steeds vaker online video in, maar weten meestal niet waarom ze dat doen. Inmiddels zet 88 procent van de marketeers video in als onderdeel van de marketingmix, maar minder dan de helft (47 procent) stelt concrete doelen voor video.
Ook interessant voor je
Is AI de doodsteek voor SEO?
Is AI de doodsteek voor SEO? Column – “Auw.” dacht ik vorige week. Tijdens een onderzoekje bleek de concurrent van mijn klant wél vindbaar met ChatGPT, maar mijn klant níet. Dat leek zorgelijk. Voor mijn klant – een...
6 x gelezen
De Toekomst van B2B Demand Generation
De Toekomst van B2B Demand Generation Als je denkt aan B2B Demand Generation in de farmaceutische industrie, komt waarschijnlijk een lang, strategisch proces in gedachten: meerdere beslissers, langere aankoopcycli en...
2 x gelezen
Stef de Reeder van ABN Amro: ‘Marketing is veel meer dan reclame’
Marketing is veel meer dan reclame In aflevering 125 van Mijn Marketing is het woord aan Stef de Reeder, senior digital marketeer bij ABN Amro en bestuurslid bij Nima Young Professionals: ‘Effectieve marketing gaat niet...
6 x gelezen