Veel merken gaan de komende tijd verdwijnen. Het boek ‘Merkdisruptie’ van Frank Haveman, Jeroen Cremer en Richard Otto, brengt de oorzaken in kaart aan de hand van vijftien megatrends. Op Marketingtribune gaan we dieper in op de trends. Vandaag de 3e aflevering in een serie van 5 over sexuele disruptie: narcisme.
Ook interessant voor je
Zo maak je klanten & medewerkers mede-eigenaren van je merk: start met co-creatie
Zo maak je klanten & medewerkers mede-eigenaren van je merk: start met co-creatie Marketing is al lang geen eenrichtingsverkeer meer. Het draait in plaats van zenden nu om verbinding, betekenis en co-creatie...
7 x gelezen
[column] Waarom preventie altijd verliest van de rekenmachine
Waarom preventie altijd verliest van de rekenmachine In de wereld van pensioenfondsen regeert één cijfer: de Net Present Value (NPV). Als marketeer klinkt het misschien als een abstracte financiële formule, maar in de...
11 x gelezen
Ik post elke dag op LinkedIn: zo blijf ik zichtbaar, zelfs op dagen met weinig motivatie
Ik post elke dag op LinkedIn: zo blijf ik zichtbaar Lange tijd zag ik LinkedIn vooral als een plek om af en toe een carrière-update te delen — niet als een platform om originele ideeën te posten, laat staan dagelijks...
6 x gelezen