Wanneer ben jij tevreden met je content? Het lijkt heel mooi als een artikel veel views haalt en dus veel mensen bereikt. Maar is dat ook je doel met je content? Content Marketing Institute (CMI) laat drie fouten zien die vaak gemaakt worden als er wordt gesproken over het engagement van content. Maak jij deze fouten […]
Ook interessant voor je
Stef de Reeder van ABN Amro: ‘Marketing is veel meer dan reclame’
Marketing is veel meer dan reclame In aflevering 125 van Mijn Marketing is het woord aan Stef de Reeder, senior digital marketeer bij ABN Amro en bestuurslid bij Nima Young Professionals: ‘Effectieve marketing gaat niet...
1 x gelezen
Wat Google’s AI-overviews betekenen voor SEO, helpful content & contentmarketing
Wat Google’s AI-overviews betekenen voor SEO, helpful content & contentmarketing Tijdens het Think 2025 event op 6 maart 2025 in Amsterdam heeft Google aangegeven dat AI-overviews binnenkort naar Nederland komen...
8 x gelezen
Google: van site crawlen naar álle marketinguitingen
Google: van site crawlen naar álle marketinguitingen Met een bijna onopgemerkte update neemt Google nog meer werk uit handen van online marketeers bij het maken van hun reclamecampagnes. De zoekmachine is natuurlijk...
3 x gelezen