In haar derde boek ‘Super Social’ legt socialmedia-trainer Elja Daae uit hoe je in deze tijd effect hebt met de inzet van sociale media. Nu algoritmes continu veranderen, wordt het steeds moeilijker om je doelgroep te bereiken. Daardoor dreigen ondernemers en marketeers de handdoek in de ring te gooien. Niet nodig, volgens de auteur.
Ook interessant voor je
Zo beïnvloeden SGE & AI de toekomst van SEO [Brighton SEO insights]
Zo beïnvloeden SGE & AI de toekomst van SEO Het is onze taak om de impact van de risico’s zo laag mogelijk te houden, ook met de komst van AI. SGE is de eerste grote update in de SERP. Maar gaat er veel veranderen...
2 x gelezen
10 Vooraanstaande Auteurs van Boeken voor E-commerce en Marketing
10 Vooraanstaande Auteurs van Boeken voor E-commerce en Marketing Onze keuze van deskundige auteurs met een breed publiek en praktische tactieken. Een zoekopdracht op Amazon naar e-commerce boeken levert een allegaartje...
4 x gelezen
Personalisatie in marketing: voorbij de hype
Personalisatie in marketing: voorbij de hype Er zijn talloze marketing trends die komen en gaan, maar personalisatie behoort zeker niet tot deze categorie. De manier waarop een merk met hun publiek communiceert is...
3 x gelezen