Customer experience vormt het hart van de marketingstrategie en bepaalt het succes en imago van elk merk en bedrijf. Dat lieten de sprekers tijdens het nieuwe tweedaagse event Where Marketing Meets Service zien aan de hand van meer dan honderd sessies. De belangrijkste take-aways.
Ook interessant voor je
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders We bewegen ons meer en meer richting een toekomst waarin marketinginvesteringen en hun rendement steeds meer afhankelijk zijn van...
10 x gelezen
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing Tijdens de jaarlijkse Inbound-conferentie van het bedrijf geeft HubSpot-CEO Yamini Rangan een scherpe analyse van de uitdagingen én kansen die AI voor marketeers met...
10 x gelezen
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem KPMG presenteert 5 fundamentele shifts die bureaus nú moeten maken om marketing toekomstbestendig te maken. De marketingwereld bevindt zich op een kruispunt. De...
8 x gelezen