‘Content Frenemies, the human touch in a tech driven world’. Dit is de spannende titel van het zesde event dat Albert Jan Huisman en Bert van Loon van CMFF (Content Marketing Fast Forward) organiseerden, donderdag 11 april in de Openbare Bilbiotheek Amsterdam.
Ook interessant voor je
Pharma Live Expo: Toegangspoort tot de toekomst van de farmacie
Pharma Live Expo: Toegangspoort tot de toekomst van de farmacie De derde editie van de Pharma Live Expo & Summit, een toonaangevend evenement voor de wereldwijde farmaceutische, gezondheidszorg- en medtechsectoren...
11 x gelezen
Rijk steekt nu ook 70 miljoen in ‘AI-fabriek’ Groningen
Rijk steekt nu ook 70 miljoen in ‘AI-fabriek’ Groningen Kunstmatige intelligentie (AI) is de technologie die onze economie, veiligheid en manier van leven de komende jaren gaat bepalen. Maar op dit moment...
Zo groeide mijn LinkedIn-publiek dit jaar met 26% dankzij dit eenvoudige systeem
Zo groeide mijn LinkedIn-publiek dit jaar met 26% dankzij dit eenvoudige systeem Er zijn genoeg goede redenen om te posten op LinkedIn. Of je nu een publiek wilt opbouwen, je persoonlijke merk wilt versterken, meer...
10 x gelezen