Het gemor over de afnemende kwaliteit van content groeit. Hoog tijd voor de sector om de verbanddoos ter hand te nemen. Niet in de laatste plaats voor verhalen waar promoted, advertorial of commercieel boven staat.
Ook interessant voor je
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data Het wetsvoorstel wil zo een einde maken aan irritante, ongevraagde telefoontjes van bedrijven die data uit het Handelsregister krijgen. Als het aan het...
2 x gelezen
Experts bepleiten grondige veranderingen om ‘diabetescrisis’ te lijf te gaan
Experts bepleiten grondige veranderingen om ‘diabetescrisis’ te lijf te gaan Meer dan 1,4 miljoen Nederlanders hebben een grote kans om diabetes type 2 te krijgen, heeft het Diabetes Fonds gisteren laten...
0 x gelezen
Tech Neemt Marketing Over (Maar Niet Zoals Je Denkt)
Tech Neemt Marketing Over Een oud gezegde luidt dat marketeers zich alleen zorgen maken over twee dingen — het logo en de Pantone-kleur. Welnu, de intrede van digitale technologie 25 jaar geleden heeft dat zeker...
4 x gelezen