Samen met Lemon Scented Tea organiseerde MarketingTribune deze zomer vier Story Expeditions met topmarketeers op de Amsterdamse grachten. In #3 stond creativiteit en story centraal. Hoe versterkt het toepassen van story-denken de creativiteit en effectiviteit van campagnes en content?
Ook interessant voor je
Onderbenutte SEO-rapporten in Search Console
Onderbenutte SEO-rapporten in Search Console Google Search Console (GSC) is een van de meest waardevolle gratis tools voor zoekmachineoptimalisatie (SEO). De populaire sectie “Prestaties” in GSC toont onder...
1 x gelezen
AI-Assisted Search Zal Het Pay-To-Play Spel Voor Contentmarketeers Veranderen
AI-Assisted Search Zal Het Pay-To-Play Spel Voor Contentmarketeers Veranderen Ben je klaar voor betaalde advertenties via AI-ondersteunde zoekopdrachten? Pfoe … veel modewoorden in die ene vraag. Dat is het concept dat...
2 x gelezen
8 Manieren Om Te Zorgen Dat Jouw Content Toegankelijk Is
8 Manieren Om Te Zorgen Dat Jouw Content Toegankelijk Is Je content is pas volledig wanneer het voor iedereen toegankelijk is. Google introduceert regelmatig nieuwe toegankelijkheidsfuncties en updates om de...
2 x gelezen
Reageer