Een woeste discussie woedt in de Angelsaksische marketingpers over het purpose-denken. Na vier eerdere blogs sluit ik vandaag af met een laatste blog over ‘purpose’: over de toepassing van storytelling en contentmarketing. We gaan inspiratie uitdelen.
Ook interessant voor je
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data Het wetsvoorstel wil zo een einde maken aan irritante, ongevraagde telefoontjes van bedrijven die data uit het Handelsregister krijgen. Als het aan het...
2 x gelezen
Experts bepleiten grondige veranderingen om ‘diabetescrisis’ te lijf te gaan
Experts bepleiten grondige veranderingen om ‘diabetescrisis’ te lijf te gaan Meer dan 1,4 miljoen Nederlanders hebben een grote kans om diabetes type 2 te krijgen, heeft het Diabetes Fonds gisteren laten...
0 x gelezen
Tech Neemt Marketing Over (Maar Niet Zoals Je Denkt)
Tech Neemt Marketing Over Een oud gezegde luidt dat marketeers zich alleen zorgen maken over twee dingen — het logo en de Pantone-kleur. Welnu, de intrede van digitale technologie 25 jaar geleden heeft dat zeker...
5 x gelezen
Reageer