Op 6 november gaat op het Marketing & Technology Event een veelheid aan sprekers in op de laatste technologische trends, ook in relatie tot verbetering van de ROI. In de opmaat naar dit event interviewen we enkele sprekers. Ditmaal Kuldip Singh, digital & data director bij innogy, het moederbedrijf van Essent.
Ook interessant voor je
Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren
Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren ‘Rebranden is niet gemakkelijk; vernieuwen is namelijk belangrijk, maar dat moet je ook niet overdrijven als marketeer’, aldus Revet. ...
10 x gelezen
Strijd om de AI browser ontbrand
Strijd om de AI browser ontbrand OpenAI heeft deze week zijn allereerste webbrowser gelanceerd, genaamd ChatGPT Atlas, die de AI-chatbot ChatGPT direct integreert in de browser, Deze stap plaatst het bedrijf in directe...
8 x gelezen
Dit wil de marketingcommunicatiesector na de verkiezingen van een nieuw kabinet
Dit wil de marketingcommunicatiesector na de verkiezingen van een nieuw kabinet We gaan bijna naar de stembus. Wat wil onze sector (adverteerders, media, bureaus, communicatie) van een nieuw kabinet? De...
7 x gelezen


 
        		 
        	


 
		                 
		                 
		                

Reageer