Eventmarketing en live communicatie. Volgens de onderzoeken naar marketingbudgetten in de landen om ons heen groeit het budget voor ‘live’ binnen de marcom-mix al vijf jaar achtereen. En ook al hebben we in ons land geen wetenschappelijk verantwoorde cijfers over events in het marcom-budget, toch zie en voel je de verschuivingen. Dit artikel graaft niet in de cijfers, maar wil met de beste voorbeelden laten zien hoe gedrag verandert. Het laat zien waarom steeds meer A-merken hun budgetten ‘through the line’ laten zakken (als die ‘line’ überhaupt nog bestaat!) om te investeren in events.
Ook interessant voor je
De kracht van een goede briefing: efficiëntie én kwaliteit
De kracht van een goede briefing: efficiëntie én kwaliteit Hoe zorg je ervoor dat iedereen tevreden is met een eindresultaat? Na ervaringen vanuit verschillende bureau’s, in samenwerking met diverse organisaties, zie ik...
0 x gelezen
SEO tickets voor een betere samenwerking met development
SEO tickets voor een betere samenwerking met development SEO tickets vormen de brug tussen SEO en development. SEO tickets zijn essentieel voor het herstellen van fouten en doorvoeren van verbeteringen. Op deze manier...
1 x gelezen
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt Elke redacteur weet hoe het voelt om gefrustreerd voor de computer te zitten en innerlijk te schreeuwen: “Het zou makkelijker zijn geweest...
2 x gelezen
Reageer