Wie denkt aan virtual reality, denkt al snel aan achtbanen, racebanen of ander spannend entertainment. Maar het kan ook anders. InMotion VR werkt al vijf jaar aan praktische toepassingen in de fysiotherapie. “Je kunt VR gebruiken om mensen te stimuleren in de virtuele wereld bewegingen te maken die ze in de echte wereld misschien niet zouden maken, omdat ze dan geremd worden door angst of pijn. In VR verdwijnt die grotendeels”, aldus oprichter Gert Jan Brok.
Ook interessant voor je
Vijf dingen die pharma marketeers moeten weten voor vrijdagochtend
Vijf dingen die pharma marketeers moeten weten AbbVie zei dat een direct vergelijkende studie aantoonde dat zijn medicijn Rinvoq effectiever was in de behandeling van bepaalde symptomen van matige tot ernstige atopische...
0 x gelezen
Het kabinet stelt tot €108 miljoen beschikbaar voor meer technologie in zorg- en welzijn
Het kabinet stelt tot €108 miljoen beschikbaar voor meer technologie in zorg- en welzijn Het kabinet trekt de komende jaren € 108 miljoen uit voor de transformatie van processen in de zorg- en welzijnssector naar...
3 AI-lessen voor de marketeer van de toekomst
3 AI-lessen voor de marketeer van de toekomst Wat we vandaag kunnen bereiken met kunstmatige intelligentie (AI) is meer dan we gisteren konden bedenken. Veel marketeers zullen zich hierin herkennen. Er zijn zo veel...
18 x gelezen
Reageer