Als marketeer kun je steeds meer van je klant weten, maar tegelijk dringt zich de keerzijde van al die kennis actiever op dan ooit. De heilige graal van big data en customer insights ligt onder een vergrootglas dankzij de Europese privacywet GDPR en de perikelen met Facebook en Cambridge Analytica. Zorgvuldigheid is geboden.
Ook interessant voor je
KNMG steunt actie van ‘Artsen Slaan Alarm’ over de gevaren van vapen
KNMG steunt actie van ‘Artsen Slaan Alarm’ over de gevaren van vapen Artsen hebben vandaag een krachtig signaal afgegeven over het toenemende gebruik van e-sigaretten (vapes) onder jongeren. Maar liefst 1 op...
Apotheek met tekort aan medicijnen. ‘Wie heeft het het hardste nodig?’
Apotheek met tekort aan medicijnen Een bezoeker wordt geholpen in apotheek Elderveld door medewerker Hetty Roelofs.Beeld Tijmen Berens Apotheken kunnen moeilijk aan antibiotica voor kinderen en baby’s komen. Het is het...
14 x gelezen
Aantal cyberincidenten bij leveranciers explodeert: acuut gevaar voor zorgsector
Aantal cyberincidenten bij leveranciers explodeert Het aantal geslaagde cyberaanvallen met ransomware op de IT-leveranciers van zorgorganisaties is afgelopen jaar meer dan verdubbeld. Ook bij producenten van medische...
15 x gelezen
Reageer