Dit artikel is onderdeel van de serie over GDPR en het effect op digital marketing. In deze editie zoom ik in op de effecten op (programmatic) display advertising. Omdat hier al heel veel over is gepubliceerd, zoeken we naar aandachtspunten waar minder over geschreven wordt, maar die ook wel degelijk van belang zijn.
Ook interessant voor je
Boehringer Ingelheim’s Cyltezo voor de behandeling van meerdere chronische inflammatoire aandoeningen krijgt goedkeuring van de FDA
Cyltezo voor de behandeling van meerdere chronische inflammatoire aandoeningen Boehringer Ingelheim Group, een van de grootste producenten van biologische geneesmiddelen ter wereld, kondigde aan dat de Amerikaanse Food...
4 x gelezen
KNMG steunt actie van ‘Artsen Slaan Alarm’ over de gevaren van vapen
KNMG steunt actie van ‘Artsen Slaan Alarm’ over de gevaren van vapen Artsen hebben vandaag een krachtig signaal afgegeven over het toenemende gebruik van e-sigaretten (vapes) onder jongeren. Maar liefst 1 op...
Apotheek met tekort aan medicijnen. ‘Wie heeft het het hardste nodig?’
Apotheek met tekort aan medicijnen Een bezoeker wordt geholpen in apotheek Elderveld door medewerker Hetty Roelofs.Beeld Tijmen Berens Apotheken kunnen moeilijk aan antibiotica voor kinderen en baby’s komen. Het is het...
15 x gelezen
Reageer