Dagelijks worden er miljoen berichten geplaatst op social media. Als ondernemer of marketeer is het moeilijker dan ooit om te zorgen dat jouw berichten onder de aandacht komen van je doelgroep. Hoe zorg je ervoor dat je op de radar blijft? Hoe vergroot je de betrokkenheid van je volgers bij jouw merk?
Ook interessant voor je
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews Een AI-overview, met eronder – buiten beeld – gesponsorde en organische links Europese uitgevers vinden dat ze benadeeld te...
5 x gelezen
Pas je SEO-strategie aan: 5 belangrijke inzichten uit een GEO-experiment
Pas je SEO-strategie aan: 5 belangrijke inzichten uit een GEO-experiment Sinds november 2024 is het aantal zoekopdrachten in ChatGPT aanzienlijk gestegen, en de impact hiervan op de zoekmachinewereld is niet te negeren...
8 x gelezen
Verbindende content maken? Zo verplaats je je in je doelgroep
Verbindende content maken? Zo verplaats je je in je doelgroep Zenden, zenden en nog eens zenden. Veel Nederlandse bedrijven maken massaal gebruik van social media, maar toch slaan zij de plank vaak mis met hun content...
2 x gelezen