Meta descriptions may be written late in your content process, but they shouldn’t be an afterthought. These tiny workhorses must capture curiosity and convey value in less than 156 characters. Try these tips to get the most from yours.
Ook interessant voor je
Hoe Vind Je Je Weg in het Doolhof van Marketinganalyses
Hoe Vind Je Je Weg in het Doolhof van Marketinganalyses In de 20e eeuw vertrouwden marketeers op kortingsbonnen, anekdotische feedback van klanten en abonneecijfers van de reguliere media om hun bereik en impact te...
4 x gelezen
Deze 7 contenttrends voor 2025 houden je scherp
Deze 7 contenttrends voor 2025 houden je scherp Ieder jaar als ik een trendartikel schrijf, vraag ik me af wat een trend nu precies is. Is dat iets wat veel mensen doen en willen? Of is het een aanbeveling die de mensen...
3 x gelezen
Toekomst van TV Briefing: Hoe uitgevers podcasts omzetten in video talkshows
Hoe uitgevers podcasts omzetten in video talkshows Eerlijk gezegd dacht ik dat videopodcasts gewoon een rage waren. En duidelijk had ik het mis. Helemaal mis. Meer dan 170 miljoen mensen hebben een videopodcast bekeken...
1 x gelezen