It’s a hazard of the job for content marketers. When you read or see a piece of high-quality content, you wonder how it got created. You ask yourself, “What does this company do to create great content? Is it great for business too?”
It’s a hazard of the job for content marketers. When you read or see a piece of high-quality content, you wonder how it got created. You ask yourself, “What does this company do to create great content? Is it great for business too?”
Trump kondigt forse prijsverlaging aan voor Ozempic, Wegovy en vergelijkbare geneesmiddelen Twee grote farmaceutische bedrijven zullen de prijzen van populaire afslankmiddelen aanzienlijk verlagen voor bepaalde groepen...
5 criteria voor de juiste focus bij thought leadership Thought leadership heeft de afgelopen jaren een flinke transformatie ondergaan. Waar het ooit vooral draaide om zoveel mogelijk in beeld komen, staat vandaag de dag...
Aanvullend Zorg- en Welzijnsakkoord ondertekend Vandaag is het Aanvullend Zorg- en Welzijnsakkoord (AZWA) ondertekend. In gezondheidscentrum De Rubenshoek in Den Haag kwamen zorg- en welzijnsorganisaties en het...

Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer

Reageer