De afgelopen jaren is er in de marketingliteratuur veel aandacht geweest voor de customer journey. En terecht: het kan zeer waardevol zijn om gedetailleerd in beeld te brengen welke stappen een cliënt of patiënt doorloopt wanneer er een zorgbehoefte ontstaat.
Ook interessant voor je
5 criteria voor de juiste focus bij thought leadership
5 criteria voor de juiste focus bij thought leadership Thought leadership heeft de afgelopen jaren een flinke transformatie ondergaan. Waar het ooit vooral draaide om zoveel mogelijk in beeld komen, staat vandaag de dag...
9 x gelezen
Aanvullend Zorg- en Welzijnsakkoord ondertekend
Aanvullend Zorg- en Welzijnsakkoord ondertekend Vandaag is het Aanvullend Zorg- en Welzijnsakkoord (AZWA) ondertekend. In gezondheidscentrum De Rubenshoek in Den Haag kwamen zorg- en welzijnsorganisaties en het...
Spanning, agressie en tijdsdruk: is een baan in de gezondsheidszorg zwaar?
Agenten, verpleegkundigen en NS-medewerkers vinden dat ze eerder met pensioen moeten mogen. Voor die groep is er goed nieuws: hun nieuwe cao heeft een 'zwaarwerkregeling'.
7 x gelezen







Reageer