De afgelopen jaren is er in de marketingliteratuur veel aandacht geweest voor de customer journey. En terecht: het kan zeer waardevol zijn om gedetailleerd in beeld te brengen welke stappen een cliënt of patiënt doorloopt wanneer er een zorgbehoefte ontstaat.
Ook interessant voor je
Verbeteringen mogelijk voor zorgplicht op geneesmiddelen
Verbeteringen mogelijk voor zorgplicht op geneesmiddelen Tekorten aan geneesmiddelen kunnen een grote impact hebben op patiënten, zorgaanbieders en zorgverzekeraars. Daarom onderzocht de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa)...
5 x gelezen
Wat verandert er (niet) voor artsen? Gezondheidsraad komt met advies over Wet BIG
Gezondheidsraad komt met advies over Wet BIG Om de Wet BIG toekomstbestendig te maken, heeft het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) de Gezondheidsraad gevraagd advies uit te brengen. In reactie...
Zorgorganisaties vrezen stilstand door kabinetsval
Zorgorganisaties vrezen stilstand door kabinetsval Zorgorganisaties dringen na de val van het kabinet aan om met spoed door te pakken met zorgbeleid. Tot er een opvolger is gevonden voor VWS-minister Fleur Agema, heeft...
4 x gelezen
Reageer