Marketing anno 2025: wat zijn huidige ontwikkelingen in marketing die in de toekomst zullen doorontwikkelen? Is het marketingvak over een paar jaar überhaupt nog relevant? Wordt de marketeer vervangen door de developer of product owner? Zal het vak opgaan in tech, in sales of in HR? De toekomst valt niet te voorspellen, maar tijdens Online Tuesday op 11 juni werd een mooie poging gedaan.
Ook interessant voor je
Social media in 2026: groei mee met deze ontwikkelingen [infographic]
Social media in 2026: groei mee met deze ontwikkelingen [infographic] Veel teams en budgetten groeien niet mee met alle socialmedia-ontwikkelingen. Je moet om die reden vast keuzes maken in je socialmedia-strategie voor...
8 x gelezen
Waarom de open rate niet langer de belangrijkste KPI is binnen e-mailmarketing
Waarom de open rate niet langer de belangrijkste KPI is binnen e-mailmarketing Jarenlang vormden open rates dé belangrijkste graadmeter binnen e-mailmarketing. Ze gaven marketeers een snel en overzichtelijk beeld:...
15 x gelezen
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s CMO’s krijgen er een nieuwe type publieksgroep bij met wie ze rekening moeten houden in hun communicatie: shoppingbots. Onderzoeker Kantar schetst een ontwikkeling waarbij de...
6 x gelezen






