We lezen, horen en voelen het allemaal. In de huidige dynamische markt, waarin ontwikkelingen elkaar razendsnel opvolgen, wordt er als organisatie, maar ook als marketeer steeds meer van je verwacht.
Ook interessant voor je
Zero-click content: overtuig je lezer zonder doorklik
Zero-click content: overtuig je lezer zonder doorklik Heb je echt impact, of vooral netjes doorgeklikt? De frustratie is herkenbaar: je maakt een waardevolle video, schrijft een steengoed blog, publiceert een carrousel...
4 x gelezen
Waarom je als marketeer kritisch moet zijn op user generated content
Waarom je als marketeer kritisch moet zijn op user generated content User generated content (UGC) wordt door velen gepresenteerd als dé oplossing voor effectieve en betaalbare advertenties. In werkelijkheid is de...
2 x gelezen
AI-agents voor marketeers: een hype of realiteit?
AI-agents voor marketeers: een hype of realiteit? Zie je het al voor je? Je drukt op één knop en je wekelijkse rapportages, social posts én campagne-optimalisaties worden automatisch geregeld. Klinkt als de ultieme...
9 x gelezen