Director brand & digital marketing Bert Looij over de marketingstrategie achter de voortdurende groei van het online bereik van ADR
Ook interessant voor je
Zoekwoorden werken niet voor AI-SEO
Zoekwoorden werken niet voor AI-SEO De zoekmachine-industrie verandert razendsnel door de opkomst van AI-platforms die zoekopdrachten en informatiestromen ingrijpend hebben veranderd. Consumenten voeren steeds vaker...
1 x gelezen
AI bots jouw website laten vinden: Wat is llms.txt?
AI bots jouw website laten vinden: Wat is llms.txt? Een voorgestelde standaard moet large language models (LLM’s) zoals ChatGPT, Gemini en Claude richting relevante webinhoud sturen, en zo online winkels zichtbaarder...
1 x gelezen
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews Een AI-overview, met eronder – buiten beeld – gesponsorde en organische links Europese uitgevers vinden dat ze benadeeld te...
7 x gelezen