Director brand & digital marketing Bert Looij over de marketingstrategie achter de voortdurende groei van het online bereik van ADR
Ook interessant voor je
De kracht van een goede briefing: efficiëntie én kwaliteit
De kracht van een goede briefing: efficiëntie én kwaliteit Hoe zorg je ervoor dat iedereen tevreden is met een eindresultaat? Na ervaringen vanuit verschillende bureau’s, in samenwerking met diverse organisaties, zie ik...
0 x gelezen
SEO tickets voor een betere samenwerking met development
SEO tickets voor een betere samenwerking met development SEO tickets vormen de brug tussen SEO en development. SEO tickets zijn essentieel voor het herstellen van fouten en doorvoeren van verbeteringen. Op deze manier...
5 x gelezen
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt Elke redacteur weet hoe het voelt om gefrustreerd voor de computer te zitten en innerlijk te schreeuwen: “Het zou makkelijker zijn geweest...
6 x gelezen