Director brand & digital marketing Bert Looij over de marketingstrategie achter de voortdurende groei van het online bereik van ADR
Ook interessant voor je
[column] Waarom preventie altijd verliest van de rekenmachine
Waarom preventie altijd verliest van de rekenmachine In de wereld van pensioenfondsen regeert één cijfer: de Net Present Value (NPV). Als marketeer klinkt het misschien als een abstracte financiële formule, maar in de...
9 x gelezen
Ik post elke dag op LinkedIn: zo blijf ik zichtbaar, zelfs op dagen met weinig motivatie
Ik post elke dag op LinkedIn: zo blijf ik zichtbaar Lange tijd zag ik LinkedIn vooral als een plek om af en toe een carrière-update te delen — niet als een platform om originele ideeën te posten, laat staan dagelijks...
6 x gelezen
Google’s AI-modus heeft al 100 miljoen gebruikers, maar techreus noemt SEO nog steeds belangrijk
Google’s AI-modus heeft al 100 miljoen gebruikers, maar techreus noemt SEO nog steeds belangrijk Google’s AI-modus, die vragen van de gebruiker echt beantwoordt in plaats van tientallen links voor te...
4 x gelezen