Trendrapport
Tijdens het jaarlijkse Trend Fest, georganiseerd door Platform Innovatie in Marketing kregen marketeers een stevige boodschap mee. De maatschappij staat op een kantelpunt. Angst en onzekerheid zullen het komende decennium domineren.
Tijdens het jaarlijkse Trend Fest, georganiseerd door Platform Innovatie in Marketing kregen marketeers een stevige boodschap mee. De maatschappij staat op een kantelpunt. Angst en onzekerheid zullen het komende decennium domineren.
Marketing is veel meer dan reclame In aflevering 125 van Mijn Marketing is het woord aan Stef de Reeder, senior digital marketeer bij ABN Amro en bestuurslid bij Nima Young Professionals: ‘Effectieve marketing gaat niet...
Wat Google’s AI-overviews betekenen voor SEO, helpful content & contentmarketing Tijdens het Think 2025 event op 6 maart 2025 in Amsterdam heeft Google aangegeven dat AI-overviews binnenkort naar Nederland komen...
Google: van site crawlen naar álle marketinguitingen Met een bijna onopgemerkte update neemt Google nog meer werk uit handen van online marketeers bij het maken van hun reclamecampagnes. De zoekmachine is natuurlijk...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer