Timing content marketing to a special day often is a good idea. You catch the peak of the interest in a topic and amplify your content assets in a more effective way. But how do you organize and scale the process? Use these five tools.
Ook interessant voor je
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders We bewegen ons meer en meer richting een toekomst waarin marketinginvesteringen en hun rendement steeds meer afhankelijk zijn van...
10 x gelezen
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing Tijdens de jaarlijkse Inbound-conferentie van het bedrijf geeft HubSpot-CEO Yamini Rangan een scherpe analyse van de uitdagingen én kansen die AI voor marketeers met...
10 x gelezen
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem KPMG presenteert 5 fundamentele shifts die bureaus nú moeten maken om marketing toekomstbestendig te maken. De marketingwereld bevindt zich op een kruispunt. De...
8 x gelezen