Salesforce heeft het partnership uitgebreid met TikTok om het voor bedrijven die gebruik maken van Salesforce Commerce Cloud gemakkelijker te maken de TikTok-community te bereiken. Zo maakt de samenwerking het onder andere mogelijk te adverteren naar gebruikers en producten beter vindbaar te maken. Het partnership is de nieuwste investering in het Commerce Cloud-platform om bedrijven te helpen de social media-savvy doelgroep te bereiken.
Ook interessant voor je
AI Crawler Optimalisatie Tips
Voor farmaceutische marketeers betekent dit: content die niet alleen SEO-proof is, maar ook AI-proof. In een tijd waarin steeds meer professionals en HCP’s via AI-tools informatie raadplegen, is dit een directe factor...
12 x gelezen
Wat farmaceutische marketeers leren van KPMG’s onderzoek Making Marketing Matter
Het KPMG-onderzoek laat zien dat marketing niet langer alleen gaat om bereik, maar vooral om vertrouwen, data-inzichten en samenwerking. Voor farmaceutische marketeers is dit hét moment om de rol van marketing...
30 x gelezen
Zo maak je klanten & medewerkers mede-eigenaren van je merk: start met co-creatie
Zo maak je klanten & medewerkers mede-eigenaren van je merk: start met co-creatie Marketing is al lang geen eenrichtingsverkeer meer. Het draait in plaats van zenden nu om verbinding, betekenis en co-creatie...
12 x gelezen