Salesforce heeft het partnership uitgebreid met TikTok om het voor bedrijven die gebruik maken van Salesforce Commerce Cloud gemakkelijker te maken de TikTok-community te bereiken. Zo maakt de samenwerking het onder andere mogelijk te adverteren naar gebruikers en producten beter vindbaar te maken. Het partnership is de nieuwste investering in het Commerce Cloud-platform om bedrijven te helpen de social media-savvy doelgroep te bereiken.
Ook interessant voor je
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik Je spreadsheet zegt “meer leads”, je dashboard zegt “bied hoger”, en je hart zegt “dit gaat ons niet redden”. CPC’s kruipen omhoog, conversies schommelen en je...
8 x gelezen
How I Created My LinkedIn Content Buckets and What I Use Them For
How I Created My LinkedIn Content Buckets and What I Use Them For I’ve been freelancing for two and a half years. And that’s exactly how long it took me to make LinkedIn work for me as a tool to grow my network and get...
7 x gelezen
Besteed je tijd wijs: 80% aan contentverspreiding en 20% aan creatie
Besteed je tijd wijs: 80% aan contentverspreiding en 20% aan creatie De blogs over de vindbaarheid in AI-tools vliegen je de laatste tijd om de oren. Helemaal terecht overigens, want het is een hot topic op dit moment...
12 x gelezen