COVID vaccine
The coronavirus pandemic has, among other things, changed our approach to vaccine science and will teach us about what we can achieve in terms of applying emerging technologies, speed and collaboration.
The coronavirus pandemic has, among other things, changed our approach to vaccine science and will teach us about what we can achieve in terms of applying emerging technologies, speed and collaboration.
Keyword search sterft en video search toekomst Een website met nieuwsverhalen en een tv-zender met constant het laatste nieuws staan niet centraal in de toekomst van Sky News. De Britse zender zoekt de toekomst in...
AI-gestuurde marketing zet CMO’s onder druk De belofte van kunstmatige intelligentie in het marketingvak is groot, maar Nederlandse marketingleiders zien zich tegelijkertijd geconfronteerd met een dilemma. Want: hoe...
‘Kwart zoekopdrachten is in 2027 AI-search’ Van acht procent deze zomer naar 25 procent in uiterlijk twee jaar. Creatief- en mediabureau VaynerMedia verwacht dat het zoekgedrag van de consument op het punt staat...

Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer
