Uit internationaal onderzoek onder marketingbazen stijgt een beeld op van digitalisering, volle focus op dé customer journey, maar vooral van zorgen over en aandacht voor Het Merk. Met name Nederlandse CMO’s hebben hun handen vol aan brand strategy & management. Zeggen ze. Daarin verschillen ze opvallend van hun collega’s in vergelijkbare economieën.
Ook interessant voor je
Welke contentmarketing formats werken echt?
Welke contentmarketing formats werken echt? De wereld van content verandert razendsnel. Wat vandaag scoort, kan morgen alweer oud nieuws zijn. Daarom is het kiezen van het juiste format belangrijker dan ooit. Niet...
7 x gelezen
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines? De nieuwste marketinguitdaging: hoe word je zichtbaar in ChatGPT? Experts delen hun eerste ervaringen en verwachtingen voor de toekomst. AI-zoekmachines zijn het nieuwe...
4 x gelezen
Gartner Hype Cycle in het teken van autonoom zakendoen
Gartner Hype Cycle in het teken van autonoom zakendoen De Hype Cycle for Emerging Technologies 2025 van Gartner toont dit jaar meer opkomende technologieën dan in het verleden. Veel van de belangrijkste technologische...
5 x gelezen
Recente artikelen
Welke contentmarketing formats werken echt?
1 dag geleden
VIA: ‘Nederlandse marketingbureaus in zwaar weer’
4 dagen geleden
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
5 dagen geleden