De rode draad van deze zomer? Marketing verschuift van meten naar betekenis. AI-agents nemen werk uit handen, SEO draait meer om zichtbaarheid dan verkeer, en merkbouw legt het fundament.
Nieuws
AI Crawler Optimalisatie Tips
Voor farmaceutische marketeers betekent dit: content die niet alleen SEO-proof is, maar ook AI-proof. In een tijd waarin steeds meer professionals en HCP’s via AI-tools informatie raadplegen, is dit een directe factor...
Wat farmaceutische marketeers leren van KPMG’s onderzoek Making Marketing Matter
Het KPMG-onderzoek laat zien dat marketing niet langer alleen gaat om bereik, maar vooral om vertrouwen, data-inzichten en samenwerking. Voor farmaceutische marketeers is dit hét moment om de rol van marketing...
Europese artsen pleiten voor betrokkenheid bij hervormingen EU-beleid voor medicijnen
Medicijntekorten raken dagelijks patiënten en zorgverleners in heel Europa. In een interview met EU Perspectives pleit dr. Christiaan Keijzer voor een sterker en eerlijker Europees medicijnbeleid.
Zo maak je klanten & medewerkers mede-eigenaren van je merk: start met co-creatie
Zo maak je klanten & medewerkers mede-eigenaren van je merk: start met co-creatie Marketing is al lang geen eenrichtingsverkeer meer. Het draait in plaats van zenden nu om verbinding, betekenis en co-creatie...
AI-chatbots zijn makkelijk te misleiden door valse medische informatie
AI-chatbots zijn makkelijk te misleiden door valse medische informatie Heeft u ooit gehoord van Casper-Lew-syndroom of Helkand-ziekte? Of van black blood cells of renal storm blood rebound echo? Waarschijnlijk niet — en...



