Prijzen drie dure medicijnen nog steeds onaanvaardbaar hoog Onderhandelingen met leveranciers van drie dure geneesmiddelen hebben niet geleid tot een maatschappelijk aanvaardbare prijs. De medicijnen blijven langer in...
Nieuws
Sky News: ‘Keyword search sterft en video search toekomst’
Keyword search sterft en video search toekomst Een website met nieuwsverhalen en een tv-zender met constant het laatste nieuws staan niet centraal in de toekomst van Sky News. De Britse zender zoekt de toekomst in...
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’ Keer op keer wordt er geen bewijs gevonden voor de causaliteit tussen vanity metrics en business groei, ziet Youri Harmsen. BV Nederland heeft het moeilijk...
Waarom informatiebeveiliging het nieuwe marketingwapen is: van compliance naar vertrouwen
Waarom informatiebeveiliging het nieuwe marketingwapen is: van compliance naar vertrouwen Digitale consumenten worden kritischer. Een digitale aankoop afronden of een online samenwerking beginnen doe je namelijk alleen...
Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek]
Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek] Van contentcreatie tot targeting: slimme algoritmes maken het werk van marketeers sneller, efficiënter en beter meetbaar. Maar kunnen...
‘Apothekersassistenten hebben het meest stressvolle beroep’
Apothekersassistenten hebben het meest stressvolle beroep Apothekersassistenten hebben het vaakst stressvol werk (51%), gevolgd door leerkrachten in het basisonderwijs (39%), medisch praktijkassistenten (39%) en artsen...



