Hoe vaak moet je posten op LinkedIn in 2025? Data-gedreven richtlijnen over hoe vaak je in 2025 op LinkedIn moet posten voor maximale zichtbaarheid en groei. Inzichten uit meer dan 2M posts onthullen de optimale...
Nieuws
Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?
Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in? In een digitaal landschap is het voor merken steeds moeilijker om op te vallen. Maar wat als opvallen niet de enige weg naar succes is? Wat als je juist opgaat...
Spanning, agressie en tijdsdruk: is een baan in de gezondsheidszorg zwaar?
Agenten, verpleegkundigen en NS-medewerkers vinden dat ze eerder met pensioen moeten mogen. Voor die groep is er goed nieuws: hun nieuwe cao heeft een 'zwaarwerkregeling'.
Wat is AI ‘grounding’ licensing, en waarom zeggen publishers dat dit belangrijker is dan trainingdeals?
Bij ground halen large language models (LLMs) informatie steeds vaker op in plaats van vertrouwen op oudere trainingsdata. Het grounding-model creëert structurele kansen voor terugkerende licentie-inkomsten...
‘Goede contentmarketing creëert waarde voor bedrijf, klanten en medewerkers’
Contentmarketing is allang geen kwestie meer van alleen klanten verleiden met slimme campagnes. Het gaat steeds vaker om het vertellen van échte verhalen die waarde toevoegen – niet alleen voor bedrijven, maar ook voor...
Medische deepfakes: bedreiging voor vertrouwen en volksgezondheid
De KNMG maakt zich grote zorgen over het toenemend misbruik van AI-gegenereerde deepfakevideo’s waarin gezichten en stemmen van artsen zonder hun toestemming worden gebruikt voor misleidende gezondheidsclaims.