Segmenteren kun je leren Een van de eerste lessen die je als strateeg leert, is om niet in hokjes te denken, maar als het over doelgroepsegmentatie gaat zijn strategische marketeers geneigd deze netjes in afzonderlijke...
Nieuws
LinkedIn lanceert BrandLink voor gerichte B2B-advertenties
LinkedIn lanceert BrandLink voor gerichte B2B-advertenties LinkedIn introduceert BrandLink, een nieuwe oplossing waarmee B2B-marketeers videoadvertenties kunnen tonen. De lancering speelt in op het groeiende belang van...
Waarom preventieve gezondheidszorg de toekomst van de geneeskunde is
Waarom preventieve gezondheidszorg de toekomst van de geneeskunde is De gezondheidszorg maakt een fundamentele verschuiving door: van het behandelen van ziekten naar het voorkomen ervan. Deze evolutie naar preventieve...
3D-advertenties brengen bannercampagnes weer tot leven
3D-advertenties brengen bannercampagnes weer tot leven Advertentienetwerk Revolution Ad introduceert een nieuw interactief 3D-advertentieformaat in Europa. De technologie stelt consumenten in staat om advertenties te...
Zero-click content: overtuig je lezer zonder doorklik
Zero-click content: overtuig je lezer zonder doorklik Heb je echt impact, of vooral netjes doorgeklikt? De frustratie is herkenbaar: je maakt een waardevolle video, schrijft een steengoed blog, publiceert een carrousel...
Waarom je als marketeer kritisch moet zijn op user generated content
Waarom je als marketeer kritisch moet zijn op user generated content User generated content (UGC) wordt door velen gepresenteerd als dé oplossing voor effectieve en betaalbare advertenties. In werkelijkheid is de...



